مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:502021-09-25پزشكي

سازمان غذا و دارو: واکسن فایزر از بلژیک وارد کشور می شود


با توجه به اینکه واکسن فایزر دارای تاییدیه سازمان جهانی بهداشت است برای زنان باردار و بخش کادر درمان به عنوان دز سوم (یادآور) تزریق خواهد شد و برای سایر گروههای سنی دیگر استفاده نمی شود.

- با توجه به اینکه واکسن فایزر دارای تاییدیه سازمان جهانی بهداشت است برای زنان باردار و بخش کادر درمان به عنوان دز سوم (یادآور) تزریق خواهد شد و برای سایر گروههای سنی دیگر استفاده نمی شود.

مدیرکل امور دارویی سازمان غذا و دارو گفت: واکسن فایزر از کشور بلژیک وارد کشور می شود اما زمان مشخصی برای ورود آن وجود ندارد.

سید حیدر محمدی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به هماهنگی ها و صحبت های انجام شده، مجاز شدیم واکسن فایزر به کشور وارد شود، اقدامات در این زمینه انجام شده ولی زمان آن مشخص نیست.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه واکسن فایزر دارای تاییدیه سازمان جهانی بهداشت است برای زنان باردار و بخش کادر درمان به عنوان دز سوم (یادآور) تزریق خواهد شد و برای سایر گروههای سنی دیگر استفاده نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز روز پنجشنبه یکم مهر ماه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای دهلران و دیدار با بیماران کرونایی گفت: واکسن فایزر محدود و برای خانم های باردار است و به سایر افراد تزریق نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان غذا و دارو: واکسن فایزر از بلژیک وارد کشور می شود

سازمان غذا و دارو: واکسن فایزر از بلژیک وارد کشور می شود