مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-25سياسي

افتتاح 232 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه در سیستان و بلوچستان


معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 232 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در حوزه قرارگاه شهید معمار جنوب سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 232 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در حوزه قرارگاه شهید معمار جنوب سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ علی اکبر جعفری سوم شهریورماه در این مراسم که در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد اظهارکرد: این تعداد پروژه عمرانی و ‏محرومیت زدایی در حوزه سرزمینی قرارگاه عملیاتی شهید معمار در شهرستان های ایرانشهر دلگان، بنت، جلگه، بمپور، ‏قصرقند، سمسور و بزمان افتتاح شده است.

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه ها 60 میلیارد ریال هزینه شده بطوری که 318 خانوار در نقاط دورافتاده و ‏محروم از این تعداد پروژه عمرانی و محرومیت زدایی بهره مند شدند.

معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: سپاه پاسداران تا کنون بیش از 11 هزار و 296 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در این استان اجرا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 232 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه در سیستان و بلوچستان

افتتاح 232 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه در سیستان و بلوچستان