مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:102021-09-25پزشكي

واکسن کرونا به 64 درصد جمعیت هدف در استان بوشهر تزریق شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تاکنون واکسن کرونا به 64 درصد جمعیت هدف در استان بوشهر تزریق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان بوشهر خاطرنشان کرد: تاکنون 483 هزار نفر یک دوز واکسن و 260 هزار نفر هر دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تزریق واکسن به 64 درصد از جمیعت افراد بالای 18 سال استان خبر داد و اضافه کرد: مراکز واکسیناسیون و تیم ها در استان بوشهر با حمایت های صورت گرفته افزایش پیداکرده است.

وی با بیان اینکه در آغاز روند نزولی ویروس کرونا هستیم ادامه داد: روند نزولی و واکسیناسیون به معنای پایان پاندمی کرونا نیست و احتمال اوج گیری مجدد وجود دارد و باید همچنان پروتکل ها به صورت کامل رعایت شوند.

تزریق روزانه 15 هزار دز واکسن دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: استان بوشهر دارای 750 هزار نفر جمعیت بالای 18 سال است که حدود 500 هزار نفر تاکنون واکسینه شده اند.

سعید کشمیری با اشاره به تزریق هر دو دوز واکسن کرونا به 35 درصد جمعیت هدف بالای 18 سال استان بوشهر خاطرنشان کرد: روزانه 15 هزار نفر در استان بوشهر واکسن کرونا را دریافت می کنند.

وی با تجلیل از همه تلاش های فعالان حوزه سلامت بیان کرد: بیش از 18 ماه از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان می گذرد و مدافعان سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونا به 64 درصد جمعیت هدف در استان بوشهر تزریق شد

واکسن کرونا به 64 درصد جمعیت هدف در استان بوشهر تزریق شد