مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-25حوادث

سرگردانی زائران در فروردگاه بدون عذرخواهی و جبران خسارت


حدود یک هفته از آغاز پروازهای اربعین می گذرد، اما حواشی آن از گرانی تا معطلی و سرگردانی زائران در فرودگاه و تاخیرهای طولانی پروازها هنوز ادامه دارد.

- حدود یک هفته از آغاز پروازهای اربعین می گذرد، اما حواشی آن از گرانی تا معطلی و سرگردانی زائران در فرودگاه و تاخیرهای طولانی پروازها هنوز ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروهی از زائران درحالی که قرار بود حوالی ساعت سه صبح روز شنبه، سوم مهرماه تهران را به مقصد نجف ترک کنند، حدود ساعت هفت و نیم صبح، پس از حدود پنج ساعت تاخیر سوار هواپیما شدند و پرواز کردند.

برخی از این زائران که نسبت به بی نظمی پروازها شاکی و معترض شده اند، می گویند: با توجه به این که سه ساعت پیش از پرواز باید در فرودگاه حاضر شوند تا بیش از 9 ساعت معطل و سرگردان این پرواز بوده اند.

از جمعه شب گذشته تا امروز (شنبه سوم مهرماه)، مطابق جدول پروازهای خروجی فرودگاه امام خمینی (ره)، بیشتر پروازهای تهران ـ نجف و تهران ـ بغداد با تأخیرهای چندساعته درحال انجام است و همچنان گروهی از زائران در فرودگاه معطل انجام پروازشان هستند.

تعدادی از زائران نسبت به video/mp4 گروه دیگری از زائران که قرار بوده با پرواز روز جمعه هواپیمایی عراقی، تهران را به مقصد بغداد ترک کنند نیز هنوز در وضعیت نامعلومی به سر می برند و در جدول پروازهای خروجی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی زائران در فروردگاه بدون عذرخواهی و جبران خسارت

سرگردانی زائران در فروردگاه بدون عذرخواهی و جبران خسارت