مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-25سياسي

نیازی در ساخت سامانه های راداری و موشکی به خارج از کشور نداریم


معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: هیچ نیازی در زمینه ساخت سامانه های راداری و موشکی به خارج از کشور نداریم.

- ، امیر سپهری راد معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در گفتگویی تلویزیونی با تشریح کارایی و اثر بخشی نیروی پدافند هوایی ارتش در طول 8 سال دفاع مقدس، گفت: پدافند هوایی ارتش با تکیه بر دانش و تخصص جوانان متعهد و نخبه خود هیچ گونه نیازی در زمینه ساخت سامانه های راداری و موشکی به خارج از کشور ندارد.

وی با بیان اینکه 19 ماه بعد از شروع انقلاب اسلامی جنگی نابرابر و هدفمند توسط دشمنان این مرز و بوم با سرکردگی صدام و رژیم بعث به ایران تحمیل شد، اظهار کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش در طول دوران دفاع مقدس با در اختیار داشتن اولین مرکز فرماندهی و کنترل منطقه توانست با مدیریت صحنه ی، نبرد امنیت و ایمنی بیش از 2 میلیون پرواز را در طول جنگ تحمیلی برقرار کند و در واقع هیچ گونه عملیات برون مرزی و درون مرزی بدون چتر پدافند هوایی ارتش انجام نشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه مغز افزار مجموعه ی نبردها و عملیات نیروهای ارتش در طول دوران جنگ تحمیلی شبکه فرماندهی و کنترل پدافند هوایی ارتش بود، خاطر نشان کرد: با مجاهدت و تلاش های شبانه روزی کارکنان جان بر کف نیروی پدافند هوایی ارتش رویاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازی در ساخت سامانه های راداری و موشکی به خارج از کشور نداریم

نیازی در ساخت سامانه های راداری و موشکی به خارج از کشور نداریم