مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:552021-09-25اجتماعي

64 هزار دانش آموز آغاز سال تحصیلی را در کاشان جشن گرفتند


نظام آموزشی بنیان توسعه همه جانبه جامعه و سنگ زیربنایی در استقلال محسوب می شود و بستن راه نفوذ فرهنگ های بیگانه بر عهده معلمان است.

- ایسنا/اصفهان مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: نظام آموزشی بنیان توسعه همه جانبه جامعه و سنگ زیربنایی در استقلال محسوب می شود و بستن راه نفوذ فرهنگ های بیگانه بر عهده معلمان است.

حسین مقنی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نظام آموزشی نسلی تربیت می کند که چگونه زیستن و چگونه با هم زیستن را بلد باشد تا در زمان مشکلات آنچه بر خود می پسندد برای دیگران هم بپسندد.

وی افزود: امروز 64 هزار دانش آموز سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند هرچند که شرایط امسال نیز مانند سال قبل در مواجهه با کرونا به صورت غیرحضوری شروع شده است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان، تصریح کرد: نظام آموزشی بر سه مؤلفه معلم، محصل و فضای فیزیکی تعریف می شد که شهرستان کاشان از یک طرف با کمبود منابع انسانی و مدرسه روبروست، اما از طرف دیگر تعداد دانش آموزان روند افزایشی دارد.

مقنی تأکید کرد: بر اساس آمار تعداد ورودی و خروجی منابع انسانی در سیستم آموزش و پرورش شهرستان کاشان متناسب نیست و امسال از مجموع 600 نیرویی که بازنشسته شدند 300 نفر از آنان به دلیل کمبود نیرو ادامه کار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 هزار دانش آموز آغاز سال تحصیلی را در کاشان جشن گرفتند

64 هزار دانش آموز آغاز سال تحصیلی را در کاشان جشن گرفتند