مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-25سياسي

مطالبه اساتید انتخاب فردی انقلابی برای ریاست دانشگاه تربیت مدرس است


عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: مطالبه اساتید انقلابی این دانشگاه این است کسی که رییس جدید دانشگاه فردی انقلابی و دغدغه مند باشد و اهداف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در دانشگاه پیگیری کند.

- محمدحسین یادگاری عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس و عضو را پیگیری کند.

وی افزود: اساتید انقلابی مایل نیستند که برخی افراد تنها به بهانه اینکه در درجه علمی بالاتری دارند و از سویی هیچ سابقه ارزشی و انقلابی در دانشگاه ندارند، به عنوان رییس دانشگاه انتخاب شوند.

یادگاری تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم که فرمایشات و مطالبات رهبر معظم انقلاب در این دانشگاه از سوی رییس دانشگاه پیگیری شود.

رییس جدید دانشگاه باید در این رابطه دغدغه داشته باشد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: کسی باید به عنوان رییس دانشگاه تربیت مدرس انتخاب شود که نسبت به نقشه جامع علمی کشور، نقشه مهندسی فرهنگی، بحث تحول بنیادین آموزش و پرورش در داخل دانشگاه و جذب نیروهای انقلابی و ارزشی و دغدغه مند داخل دانشگاه و دیگر مواردی که می تواند دانشگاه تربیت مدرس را به مسیر اصلی خودش برگرداند دغدغه داشته باشد.

یادگاری اظهار داشت: خواهش ما از وزیر علوم تحقیقات و فناوری این است که فردی را به عنوان رییس دانشگاه تربیت مدرس انتخاب کند که این دغدغه ها را داشته باشد، چنین فردی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه اساتید انتخاب فردی انقلابی برای ریاست دانشگاه تربیت مدرس است

مطالبه اساتید انتخاب فردی انقلابی برای ریاست دانشگاه تربیت مدرس است