مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:152021-09-25پزشكي

پیش بینی رییس سابق سازمان غذا و داروی آمریکا از آخرین موج کرونا در این کشور


رییس سابق سازمان غذا و داروی آمریکا گفت: موج شیوع کروناویروس ناشی از سویه دلتا به احتمال زیاد آخرین موج اصلی همه گیری کووید-19 در این کشور است.

- رییس سابق سازمان غذا و داروی آمریکا گفت: موج شیوع کروناویروس ناشی از سویه دلتا به احتمال زیاد آخرین موج اصلی همه گیری کووید-19 در این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اسکات گوتلیپ، رییس سابق سازمان غذا و داروی آمریکا با بیان اینکه موج کنونی کووید-19 ناشی از سویه دلتا کروناویروس می تواند آخرین موج بزرگ بیماری در این کشور باشد، گفت: با این حال هنوز تا پایان بیماری فاصله داریم و حتی بومی شدن این بیماری می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

وی گفت: با فرض اینکه هیچ اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد و به طور مثال با سویه ای مواجه نشویم که ایمنی ناشی از عفونت قبلی یا واکسیناسیون را تحت تاثیر قرار دهد، تصور می کنم موج دلتا آخرین موج بزرگ بیماری باشد.

وی تاکید کرد: روند فعلی واکسیناسیون و مصونیت ناشی از ابتلا، به تقویت تحقق این احتمال کمک می کند.

با این حال، اگر بخواهیم راه حلی برای مقابله با شیوع گسترده بیماری که تابستان گذشته شاهد آن بودیم، پیدا کنیم باید میزان واکسیناسیون افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه خبری سی ان ان، رییس سابق سازمان غذا و داروی آمریکا با اشاره به داده های مرکز کنتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رییس سابق سازمان غذا و داروی آمریکا از آخرین موج کرونا در این کشور

پیش بینی رییس سابق سازمان غذا و داروی آمریکا از آخرین موج کرونا در این کشور