مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-25سياسي

مراسم تشییع پیکر مرحوم علیار راستگو در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد


مراسم تشییع پیکر مرحوم علیار راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در محوطه استانداری برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مراسم تشییع پیکر مرحوم علیار راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در محوطه استانداری برگزار شد.

در این مراسم، پس از اقامه نماز میت توسط نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، پیکر مرحوم راستگو توسط حاضران تشییع و سپس برای تدفین به زادگاهش روستای قلنجی شهرستان ارومیه منتقل شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در این مراسم که با حضور خانواده مرحوم راستگو برگزار شد، از خدمات و تلاش های آن مرحوم در سمت های مختلف تجلیل کرد و گفت: مرحوم راستگو از مدیران اخلاق مدار بود و در تمام مسئولیت های خود خدمات شایانی داشت.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با بیان اینکه سمت ها و مسئولیت ها همه رفتنی هستند، افزود: همه باید به نحوی زندگی کنیم که وقتی از این دنیا رفتیم به نیکی از ما یاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این مراسم استاندار آذربایجان شرقی، جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان دستگاه ها و نهادهای اجرایی، قضایی و نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تشییع پیکر مرحوم علیار راستگو در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد

مراسم تشییع پیکر مرحوم علیار راستگو در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد