مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-25سياسي

رتبه بندی معلمان در دستور کار جدی مجلس یازدهم


نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند با کسری اعتبارات مواجه هستیم اما به طور جد رتبه بندی معلمان در دستور کار مجلس یازدهم قرار دارد.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند با کسری اعتبارات مواجه هستیم اما به طور جد رتبه بندی معلمان در دستور کار مجلس یازدهم قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی محسنی بندپی درآیین بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه طبرستان نوشهر با اشاره به نقش مهم تعلیم و تربیت، اظهار کرد: آموزش و پرورش در تمام کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه رکن اصلی آن کشور است.

وی با تاکید براینکه هرچه برای معلمان، دنش آموزان و تعلیم و تربیت آنها هزینه شود، نتیجه آنرا خواهیم دید، تصریح کرد: شهید فهیمده ها را در دوران جنگ داشتیم و همه اینها به خاطر تعلیم و تربیت درست است.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به دانش آموزان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اگر امریکا به این اندازه ثروت رسیده است بر مبنای دانش بوده است، بنابراین اگر قرار است کشور قدرتمند و ثروتمندی شویم ناگزیریم به تعلیم و تعلم اهمیت بیشتری دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی معلمان در دستور کار جدی مجلس یازدهم

رتبه بندی معلمان در دستور کار جدی مجلس یازدهم