مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-25اقتصادي

صنایع شیلاتی ضامن امنیت سلامت/ افزایش یک کیلویی سرانه مصرف آبزیان در 1400


رییس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور گفت: همانگونه که «اگری بیزینس» به اقتصاد و تولید کشاورزی می انجامد، در صنایع شیلاتی هم شاهد تحول عظیمی هم در امنیت غذایی و هم در امنیت سلامت خواهیم بود.

- ایسنا/گیلان رییس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور گفت: همانگونه که اگری بیزینس به اقتصاد و تولید کشاورزی می انجامد، در صنایع شیلاتی هم شاهد تحول عظیمی هم در امنیت غذایی و هم در امنیت سلامت خواهیم بود.

دکتر محمود بهمنی در حاشیه راه اندازی خط تولید جدید مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان کشور در بندرانزلی، موسسه تحقیقات علوم شیلاتی را دارای ساختار دولتی و هیئت امنایی دانست و اظهار کرد: تلاش های زیادی صورت گرفت تا توانستیم مجوزهای لازم را جهت احیای این مرکز از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کسب کنیم.

وی با تاکید بر لزوم اخذ حمایت متولیات امر از شیلات و توسعه مصرف فراورده های شیلاتی در کشور، افزود: طی دو سال متوالی شرکت های مختلفی وارد مزایده شدند و در نهایت شرکت 21 بیضا که یکی از شرکت های بزرگ و خوش نام کشور در عرصه تولید مواد غذایی، خوراک دام، طیور و آبزیان و پرورش ماهی است، برنده مزایده شد.

رییس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، میزان تولید آبزیان شامل صید و آبزی پروری در سال 98 را بیش از یک میلیون و 200 هزار تن دانست که 700 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع شیلاتی ضامن امنیت سلامت/ افزایش یک کیلویی سرانه مصرف آبزیان در 1400

صنایع شیلاتی ضامن امنیت سلامت/ افزایش یک کیلویی سرانه مصرف آبزیان در 1400