مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-25سياسي

وزیر علوم: این ترم دانشگاه ها به صورت حضوری و مجازی آموزش ها را آغاز می کنند


در خصوص حضور دانشجویان در دانشگاه ها تابع نظر ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم،؛ چرا که دانشگاه ها با حضور دانشجویان معنا پیدا می کنند.

- در خصوص حضور دانشجویان در دانشگاه ها تابع نظر ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم،؛ چرا که دانشگاه ها با حضور دانشجویان معنا پیدا می کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با تسریع واکسیناسیون دانشجویان، امیدواریم شاهد حضور دانشجویان در دانشگاه ها باشیم اما در شرایط فعلی به دلیل شیوع بیماری کرونا کلاس های دانشگاه ها به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد علی زلفی گل روز شنبه در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی 1400 دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور در جمع خبرنگاران افزود: آموزش دانشجویان دوره کارشناسی در مهر ماه به صورت مجازی خواهد بود و دروس تئوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز به صورت مجازی است.

زلفی گل اظهار داشت: واکسیناسیون اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها به اتمام رسیده است و واکسیناسیون دانشجویان نیز با سرعت در حال انجام است.

امیدوارم با تسریع این روند بتوانیم هرچه زودتر واکسیناسیون دانشجویان را نیز به اتمام برسانیم تا دانشجویانی که هر دو نوبت واکسن را دریافت کرده اند، بتوانند در دانشگاه ها حضور یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: این ترم دانشگاه ها به صورت حضوری و مجازی آموزش ها را آغاز می کنند

وزیر علوم: این ترم دانشگاه ها به صورت حضوری و مجازی آموزش ها را آغاز می کنند