مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:152021-09-25اقتصادي

پمپ استخری و جکوزی، لوله و اتصالات یو پی وی سی در فروشگاه آبیکو


تجهیزات استخر و جکوزی از جمله پمپ استخر و جکوزی، لوله و اتصالات یو پی وی سی، فیلتر تصفیه  آب استخر و جکوزی و بسیاری تجهیزات دیگر را شامل می شود.

- تجهیزات استخر و جکوزی از جمله پمپ استخر و جکوزی، لوله و اتصالات یو پی وی سی، فیلتر تصفیه  آب استخر و جکوزی و بسیاری تجهیزات دیگر را شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام فروشگاه آبیکو، بدون وجود این تجهیزات روند فعالیت استخر با مشکل مواجه می شود و کیفیت، سلامت و شفافیت آب استخر کاهش می یابد و خطراتی برای شناگران به همراه دارد.

مالکان، مشاوران و مجریان استخرها و پارک های آبی که قصد خرید تجهیزات استخر و جکوزی دارند لازم است از فروشگاه اینترنتی تجهیزات استخر و یا فروشگاه های فیزیکی معتبر که مشاوره تخصصی در جهت خرید کالای مناسب با استخر و جکوزی ارائه میدهند، برای خرید این محصولات اقدام کنند تا در مدت زمان کوتاهی نیاز به تعمیر و یا تعویض این تجهیزات نداشته باشند و خرید بهینه ای داشته باشند.

پمپ استخر و جکوزی پمپ استخر و جکوزی (پمپ تصفیه استخر و جکوزی)، از تجهیزات اصلی در سیستم فیلتراسیون استخر و جکوزی به شمار می رود.

این دستگاه ضمن در فرایند سیرکولاسیون یا گردش آب استخر، آن را از قسمت های مختلف کاسه استخر مکش کرده و بعد از عبور دادن آب از فیلتر تصفیه و تجهیزات گرمایشی و گندزدایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپ استخری و جکوزی، لوله و اتصالات یو پی وی سی در فروشگاه آبیکو

پمپ استخری و جکوزی، لوله و اتصالات یو پی وی سی در فروشگاه آبیکو