مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:152021-09-25اقتصادي

در چه شرایطی زمستان هم خاموش می شویم؟


تابستان امسال، با خاموشی های متعدد همراه بود، هر چند که در شرایط فعلی تب خاموشی ها آرام گرفته اما این احتمال وجود دارد که در زمستان نیز مجدد شاهد قطع برق باشیم.

- تابستان امسال، با خاموشی های متعدد همراه بود، هر چند که در شرایط فعلی تب خاموشی ها آرام گرفته اما این احتمال وجود دارد که در زمستان نیز مجدد شاهد قطع برق باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنطور که بارها مسوولان برقی اعلام کردند علت خاموشی های تابستان افزایش دمای هوا، کاهش بارندگی ها و به دنبال آن از مدار خارج شدن نیروگاه های برق آبی، افزایش مصرف و توسعه رمزارزهای غیرمجاز بوده، هر چند که این داستان چند روزی است که خاتمه یافته اما یک داستان دیگر برای شروع خاموشی ها در راه است.

این بار دیگر مشکل از نیروگاه های برق آبی و رمزارزها نیست، بلکه موضوع همیشگی زمستان و افزایش مصرف گاز ورق خورده است و احتمال می رود که متهم اصلی خاموشی های زمستان هم کمبود گاز باشد.

البته ماه گذشته هماهنگی میان وزارت نفت و نیرو برای سر و سامان دادن به این مساله آغاز شده اما احتمال وقوع خاموشی های زمستان جدی است.

مصطفی رجبی مشهدی - سخنگوی صنعت برق کشور - در این رابطه به ایسنا گفت: با هماهنگی های خوبی که با وزارت نفت انجام شده روند سوخت رسانی به مخازن سوخت نیروگاهی سرعت پیدا کرده و با ادامه این روند مشکلی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در چه شرایطی زمستان هم خاموش می شویم؟

در چه شرایطی زمستان هم خاموش می شویم؟