مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:052021-09-25اجتماعي

افزایش کیفیت ارائه آموزش های مجازی در دستور کار است


افزایش کیفیت ارائه آموزش های مجازی در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج بیت الهی پیش از ظهر شنبه در آیین نواختن بازگشایی مدارس استان هرمزگان که مدرسه نشاط ناحیه 2 بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: شعار سال تحصیلی جدید استمرار آموزش، ارتقاء کیفیت و تضمین سلامت انتخاب شده است و در استان هرمزگان برای تحقق هر سه رکن این شعار گام برداشته ایم.

وی با ذکر اینکه سلامت دانش آموزان را تضمین می کنیم، عنوان کرد: ترتیبی اتخاذ شده که در صورت احساس بروز هرگونه خطر احتمالی، اقدامات پیشگیرانه به سرعت در دستور کار قرار گیرد و آموزش های لازم در این خصوص نیز ارائه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ضمن تاکید بر عدالت آموزشی در تدریس های مجازی، بیان داشت: به گونه ای برنامه ریزی شده است که تمام دانش آموزان فرصت یادگیری داشته باشند.

بیت الهی تصریح کرد: اطلس دسترسی دانش آموزان به آموزش های مجازی تهیه شده است و در آن اطلس ظرفیت هایی که دانش آموزان رد مناطق مختلف می توانند آموزش دریافت کنند احصا شده و برنامه ریزی های لازم بر آن اساس انجام شده است.

وی با اشاره به افت کیفیت آموزش در دوران کرونا ، گفت: افزایش کیفیت آموزش پس از سلامت دانش آموزان مهم ترین اولویت آموزش و پرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کیفیت ارائه آموزش های مجازی در دستور کار است

افزایش کیفیت ارائه آموزش های مجازی در دستور کار است