مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:052021-09-25اقتصادي

چگونه بخش کشاورزی به کاهش تولید زباله کمک کند؟


سالانه نزدیک به یک میلیارد تن موادغذایی اتلاف می شود که 14 درصد ضایعات مرتبط با بخش برداشت و خرده فردوشی است، بخش کشاورزی می تواند با استفاده از فناوری و شفافیت داده ها برای جلوگیری از عدم پذیرش موادغذایی هنگام رسیدن به خریدار استفاده و آن را برای مصارف دیگر هدایت کند.

- ایسنا/خراسان رضوی سالانه نزدیک به یک میلیارد تن موادغذایی اتلاف می شود که 14 درصد ضایعات مرتبط با بخش برداشت و خرده فردوشی است، بخش کشاورزی می تواند با استفاده از فناوری و شفافیت داده ها برای جلوگیری از عدم پذیرش موادغذایی هنگام رسیدن به خریدار استفاده و آن را برای مصارف دیگر هدایت کند.

سوپر مارکت ها و رستوران ها از مهمترین منابع تولید زباله هستند که باید در این زمینه راهکارهایی ارائه شود.

به نقل از ویفروم، بر اساس گزارش شاخص محیط زیست سازمان ملل متحد در سال 2021 تقریبا یک میلیارد تن موادغذایی در سطح جهان اتلاف می شود.

در دنیایی که از هر 9 نفر یک نفر گرسنه یا با سوءتغذیه مواجه است، حدود یک سوم غذای تولیدشده به محل دفن زباله یا در مزارع به هدر می رود، البته بیماری کووید- 19 مسئله ضایعات موادغذایی را برای افراد مشخص کرد و یکی از این موارد ماندگار سال 2020، فیلم از بین رفتن هزاران لیتر شیر از مزارع لبنی با توجه به کاهش تقاضا در بخش مهمان نوازی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه بخش کشاورزی به کاهش تولید زباله کمک کند؟

چگونه بخش کشاورزی به کاهش تولید زباله کمک کند؟