مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:502021-09-25سياسي

رفع تصرف بیش از 20 هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه و رامسر


رییس کل دادگستری مازندران از تداوم برخورد قاطع قضایی با متجاوزان به اراضی ملی و منابع طبیعی در شهرستان های سوادکوه، سوادکوه شمالی و رامسر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران،حجت الاسلام محمدصادق اکبری در این رابطه اظهار کرد: اولویت دستگاه قضایی استان، رسیدگی سریع و همراه با دقت به تضییع حقوق عامه در سطح وسیع و سازماندهی شده به ویژه تخلفات صورت گرفته از سوی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در صدور مجوزات غیرقانونی و سوء جریان های اداری خواهد بود.

رییس کل دادگستری مازندران، جنگل ها و مراتع را از منابع طبیعی با ارزش اما با ظرفیت محدود دانست که به عنوان امانت در اختیار نسل کنونی قرار داشته و باید ضمن حفظ و نگهداری، آن را در اختیار نسل و و عصر های بعدی قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان و کارگزاران نهاد های اجرایی، نظارتی و قضایی باید دغدغه صیانت از اراضی ملی و انفال را داشته و با اطلاع از هرگونه سوءاستفاده و تجاوز به این منابع ملی موضوع را با اختیارات حاصله پیگیری و همکاری های لازم را با دستگاه قضایی داشته باشند.

اکبری، اجرای احکام قضایی را بسیار ضروری برشمرد و افزود: ماحصل و نتیجه همه اقدامات در جلوگیری از تغییر غیرمجار کاربری و تجاوز به اراضی ملی در اجرای احکام قطعی قضایی بوده و بر تمامی دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 20 هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه و رامسر

رفع تصرف بیش از 20 هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه و رامسر