مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:402021-09-25سياسي

اهداف گنجینه ارزشمند دفاع مقدس باید به جهان صادر شود


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اهداف و نتایج گنجینه ارزشمند دفاع مقدس باید به جهان صادر شود تا دنیا به رمز پایداری و مقاومت ایران اسلامی بیش از پیش واقف باشد.

- ایسنا/اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اهداف و نتایج گنجینه ارزشمند دفاع مقدس باید به جهان صادر شود تا دنیا به رمز پایداری و مقاومت ایران اسلامی بیش از پیش واقف باشد.

سردار غلامحسین محمدی اصل سوم مهر در حاشیه بازدید از نمایشگاه رزمی، فرهنگی هفته دفاع مقدس در استان اردبیل با محوریت جنگ های نامنظم در اردبیل اظهار کرد: با تلاش چندین ماهه و الگوسازی مناسب این نمایشگاه به همت تیپ 37 حضرت عباس و سپاهیان و بسیجیان دلاور استان آماده نمایش شده تا مخاطبان در حال و هوای دفاع مقدس و مقاومت ارزشمند این ایام قرار گیرند.

محمدی اصل تصریح کرد: این نمایشگاه و برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار ما مقتدریم، برگزار می شود تا به همه جهانیان ثابت کنیم که اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا، ولایتمداری و حضور آگاهانه مردم در صحنه های مختلف است.

وی گفت: بنیانگذار جنگ های نامنظم در هشت سال دفاع مقدس شهید والامقام چمران است که در این نمایشگاه سعی شده گوشه هایی از دلاوری ها و رشادت های این رزمنده و فرمانده توانمند به نمایش گذاشته شود که در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف گنجینه ارزشمند دفاع مقدس باید به جهان صادر شود

اهداف گنجینه ارزشمند دفاع مقدس باید به جهان صادر شود