مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:352021-09-25اجتماعي

10 سال طول می کشد آسیب تعطیلی مدارس جبران شود


سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: معلمان با تمام توان، در تلاشند تا دانش آموزان، از آموزش بی بهره نباشند.

- سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: معلمان با تمام توان، در تلاشند تا دانش آموزان، از آموزش بی بهره نباشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میترا تیموری در مراسم سال جدید تحصیلی با حضور در هرمزگان که به صورت نمادین در مدرسه دخترانه شاهد ناحیه یک بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: ما معلمان همه تلاش خودمان را بکار بسته ایم که دانش آموزان ما از آموزش بی بهره نباشند که به هر طریق ممکن بتوانیم دانش آموزان مان را همواره و به طور مستمر در جریان آموزش و یادگیری قرار دهیم.

وی افزود: جهان به سمتی می رود که به زودی با این ویروس مبارزه کرده و پیروز می شود و زمینه را برای حضور تمام مشاغل و بویژه حضور دانش آموزان در مدارس فراهم می کند.

تیموری ادامه داد: ما خوشحالیم که تعلیم وتربیت می تواند از این پیشرفت بهره مند شود و بتوانیم معلمان، دانش آموزان، مدیران و اولیا را در مدرسه داشته باشیم و آن شور و حرارت را مجدد به کلاس های درس برگردانیم.

وی گفت: بررسی های متعدد نشان داد که حضور نداشتن دانش آموز در مدرسه لطمه های بسیار جبران ناپذیری به آموزش و یادگیری و به پرورش و تربیت و در واقع فرایندهای روانی می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 سال طول می کشد آسیب تعطیلی مدارس جبران شود

10 سال طول می کشد آسیب تعطیلی مدارس جبران شود