مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:302021-09-25سياسي

کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» منتشر شد


کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» همزمان با هفته دفاع مقدس در راستای پاسداشت شهدا و ایثارگران عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب حفاظت و امنیت دیپلماتیک همزمان با هفته دفاع مقدس در راستای پاسداشت شهدا و ایثارگران عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله) نیمه سیاسی نظام است و ضرورت حفاظت و صیانت از سرمایه ها و دارایی های نظام جمهوری اسلامی ایران در این دستگاه را مضاعف می سازد.

علی رغم این تهدیدات، حجم و کیفیت روز افزون آن و نیز اهمیت و جایگاه دستگاه سیاست خارجی و دیپلماسی؛ خلاء گفتمان در حوزه امنیت دیپلماتیک و بالطبع فقدان قوانین و مقررات و ساختار متناسب برای مقابله با این نوع تهدیدات، از اساسی ترین چالش های تامین امنیت ماموریت های دیپلماتیک کشورمان می باشد.

البته علاوه بر وزارت امور خارجه کشورمان سازمان ها و نهادهای فرهنگی و اقتصادی دیگری نیز در عرصه بین الملل فعال هستند که آن ها نیز به نوبه خود در معرض تهدیدات متعددی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

از این رو همزمان با هفته دفاع مقدس دو تن از پژوهشگران فعال عرصه دیپلماسی پس از صرف دو سال تحقیق و پژوهش و احصاء رهیافت های نوین حفاظت از ماموریت های دیپلماتیک، نتایج حاصل از تحقیقات مربوطه را در قالب کتابی مرجع و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» منتشر شد

کتاب «حفاظت و امنیت دیپلماتیک» منتشر شد