مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:302021-09-25اجتماعي

زنگ مهر در مدارس کرمانشاه نواخته شد


آیین نمادین بازگشایی مدارس، امروز(سوم مهر) در هنرستان دخترانه صنایع شیمیایی کرمانشاه با حضور محدود دانش آموزان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه آیین نمادین بازگشایی مدارس، امروز(سوم مهر) در هنرستان دخترانه صنایع شیمیایی کرمانشاه با حضور محدود دانش آموزان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم که با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: سال تحصیلی جدید در حالی آغاز می شود که 18 ماه از شیوع کرونا گذشته و در این مدت به دلیل مجازی شدن آموزش ها خواسته و ناخواسته دانش آموزان دچار افت تحصیلی شده اند.

یزدان پناه با بیان اینکه دانش آموزان مقطع ابتدایی به ویژه کلاس اولی ها بیشترین آسیب را از آموزش مجازی می بینند، گفت: همه متخصصان امر تعلیم و تربیت بر این موضوع اتفاق نظر دارند که آموزش کلاس اولی ها از طریق فضای مجازی به خوبی امکان پذیر نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به وجود سه پازل آموزش حضوری، غیرحضوری و یا تلفیقی برای بازگشایی مدارس، اظهار کرد: برای بازگشایی مدارس تابع نظر ستاد ملی کرونا هستیم، اما در صورت رای ستاد ملی کرونا برای بازگشایی به شیوه تلفیقی تصمیم گیری در مورد نحوه حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ مهر در مدارس کرمانشاه نواخته شد

زنگ مهر در مدارس کرمانشاه نواخته شد