مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:302021-09-25حوادث

روایت قهرمانانی که می سوزند و می‎سازند!


چیزی به اسم خاطره خوب در شغل ما وجود ندارد، آنچه می بینیم صحنه هایی تلخ و دلخراش هستند، در دیگر شغلها می توان خاطرات خوبی یافت، اما آتش نشانی اینطور نیست.

- خبرگزاری فارس، - زهرا رسولی: نزدیک ظهر است، ساختمان کوچکی در گوشه ای از منطقه است و رو به رو ماشین هایی آشنا که هر کسی در خیابان یک بار آنها را دیده است، سمت چپ محوطه در ورودی به ساختمان ایستگاه است، دری که تلویزیون قرار دارد، یک میز در کنار آشپزخانه، که چند صندلی کهنه دور آن است و روی میز هم چند استکان لنگه به لنگه وجود دارد که گویی هرکدام مخصوص یک نفر است.

یک گوشه از همین سالن استراحتگاه است که سه یا چهار تخت بیشتر ندارد و اتاق دیگر هم اتاق فرود است، اینها همه تجهیزات و محتویات ایستگاه 6 آتش نشانی زنجان است که در شهرک الهیه زنجان واقع شده است.

امروز که من اینجا هستم، آقایان سید کمال حسینی، وحید اکبری و  حسین عباسی شفیت هستند که او را دکتر صدا می زنند، هرچند احساس میکنم با حضور من راحت نیستند، اما فضای بین خودشان گرم و دوستانه به نظر می رسد، رییس و فرمانده و آتش نشان چندان قابل تشخیص نیست.

بالاخره دور یک میز جمع می شوند، اما برای مصاحبه دست دست می کنند، بالاخره آقای حسینی که پیشکسوت جمع است از شغلش و نحوه ورودش به آتش نشانی می گوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت قهرمانانی که می سوزند و می‎سازند!

روایت قهرمانانی که می سوزند و می‎سازند!