مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:052021-09-25اقتصادي

فعال سازی تمامی کارخانه های آرد سیستان و بلوچستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمامی کارخانه های آرد استان طی سال های اخیر احیا و مجدد فعال شدند که در نتیجه آن امروز بخشی از مشکلات حوزه آرد استان رفع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ماندانا زنگنه صبح امروز در کارگروه آرد و نان استان که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد؛ اظهار کرد: تعداد بالای روستاها و بعد مسافت سیستان و بلوچستان سبب شده بود تا در توزیع آرد ورودی به استان مشکلاتی به وجود آید که نرسیدن آن به مناطق دوردست تر یکی از آنها بود در نتیجه برای حل و رفع این موارد احیای کارخانه های آرد این خطه با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در نهایت با برگزاری جلسات مختلف، در حوزه جنوب استان کارخانه آرد ستاره ایرانشهر با ظرفیت اسمی تولید ماهانه یک هزار و 200 تن آرد به چرخه تولید بازگشت و در حوزه مرکز استان هم کارخانه آرد تفتان طلایی خاش با ظرفیت اسمی تولید یک هزار و 300 تن آرد در ماه احیا شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همچنین برای حوزه شمال استان هم سرانجام کارخانه آرد زابل در شهرستان نیمروز با ظرفیت اسمی تولید ماهانه یک هزار و 200 تن آرد به چرخه تولید بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی تمامی کارخانه های آرد سیستان و بلوچستان

فعال سازی تمامی کارخانه های آرد سیستان و بلوچستان