مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:002021-09-25سياسي

دفاع مقدس، متن زندگی امروز و فرداست نه خاطره دیروز


دفاع مقدس در حقیقت نقشه راه و اصل زندگی امروز و فردای ایران اسلامی است نه تنها یک خاطره صرف دیروز.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: دفاع مقدس در حقیقت نقشه راه و اصل زندگی امروز و فردای ایران اسلامی است نه تنها یک خاطره صرف دیروز.

سرهنگ کامران کریمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اگر می خواهیم مقتدرانه و با عزت و به دور از سلطه پذیری راه توسعه را ادامه دهیم باید ارزش های دفاع مقدس را به انزوا نبریم.

وی افزود: آنهایی که دفاع مقدس را یک خاطره صرفاً تاریخی از یک مقطع زمانی کشور می دانند، در اشتباهند چون دفاع مقدس گنجینه تمام ناشدنی همه طول تاریخ ایران است.

کریمی رویش جوانان انقلابی و تحولگرا را از ثمرات ترویج تفکر شهدا در نسل امروز دانست و تصریح کرد: گاهی جوانان نسل امروز از برخی جوانان نسل دفاع مقدس با انرژی و روحیه ای بالاتر پا به میدان دفاع از ارزش های انقلابی و اسلامی می گذراند که از اعجاز انقلاب است.

وی ادامه داد: شهدای ما به هیچ وجه طالب جنگ و خونریزی نبودند اما وقتی شاهد تجاوز دشمن بعثی با کمک ده ها کشور خارجی به تمامیت ارضی و خاک کشور خود شدند، از دفاع الهی دست برنداشتند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان بیان کرد: آنچه وجه تمایز هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در برابر رژیم بعث عراق با دیگر جنگ های رقم خورده در منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس، متن زندگی امروز و فرداست نه خاطره دیروز

دفاع مقدس، متن زندگی امروز و فرداست نه خاطره دیروز