مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 04:052021-09-25ورزشي

یادواره شهدای سرباز در زنجان برگزار می شود


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری یادواره شهدای سرباز این استان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

- ابوالفضل طهماسبی ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس و در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر سرباز، یادواره شهدای سرباز به همت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه این یادواره در راستای کنگره 3535 شهید استان زنجان که در پاییز امسال برگزار خواهد شد، اجرا می شود، تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرباز هشت سال دوران دفاع مقدس و سایر عرصه ها، ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به صبر و استقامت خانواده های آنان است.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه این یادواره روز شنبه سوم مهر ماه سال جاری از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در محل سالن اجتماعات نور مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عطایی برگزار می شود.

طهماسبی افزود: این مراسم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور جمعی از خانواده های شهدا و مسئولین استانی اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای سرباز در زنجان برگزار می شود

یادواره شهدای سرباز در زنجان برگزار می شود