مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 22:252021-09-24اقتصادي

بازار مسکن در رکود به سر می برد


رییس اتحادیه مشاورین املاک مشهد با اشاره به رکود در بازار مسکن گفت: در کوتاه مدت تا قبل از پایان سال در کشور، شاهد افزایش جدی قیمت مسکن  نخواهیم بود و فکر می کنم این فرصت خیلی خوبی برای دولت است تا بتواند از آن برای ساخت وساز و اعمال سیاست گذاری هایی که قول انجام آن را داده است، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه مشاورین املاک مشهد با اشاره به رکود در بازار مسکن گفت: در کوتاه مدت تا قبل از پایان سال در کشور، شاهد افزایش جدی قیمت مسکن  نخواهیم بود و فکر می کنم این فرصت خیلی خوبی برای دولت است تا بتواند از آن برای ساخت وساز و اعمال سیاست گذاری هایی که قول انجام آن را داده است، استفاده کند.

علی مرادزاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت فعلی بازار مسکن در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر بازار مسکن در رکود به سر می برد و با توجه به اتفاقاتی که در بحث سیاست گذاری های کلی رخ داده است فعلا منتظر اقدام از سوی سیاست گذاران دولت در زمینه مسکن هستیم.

وی افزود: وضعیت مسکن در دولت جدید به اجرای قول و قرارهای مطرح شده در زمان انتخابات و عملکرد تیمی که در حال حاضر در وزارت مسکن هستند بستگی دارد.

رییس اتحادیه مشاورین املاک مشهد عنوان کرد: در صورتی که تا آخر سال قیمت مصالح و مواد اولیه کاهش پیدا کرده، مسائلی مثل مجوزهایی که در شهرداری ها صادر می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مسکن در رکود به سر می برد

بازار مسکن در رکود به سر می برد