مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 22:152021-09-24سياسي

تزریق بیش از 2 هزار و 200 دز واکسن کرونا در مرکز تجمیعی سپاه نکا


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه نکا از تزریق 2 هزار و 298 دز واکسن کرونا به نکایی ها در مرکز تجمیعی واکسیناسیون سپاه نکا خبر داد و گفت: این دز از واکسن در بازه زمانی 31 مرداد ماه تا 29 شهریور ماه تزریق شده است.

- علی نجفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نکا اظهار کرد: تلاش برای حفظ سلامت در بین آحاد جامعه از وظایف تک تک ماست و هر کجا که نیاز به حضور سپاه و بسیج در برنامه های مختلف باشد نیروهای ما برای کمک به مردم در میدان حاضرند.

وی افزود: با اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در یک مرکز تجمیعی سپاه نکا تلاش داریم با توسعه و افزایش این مراکز، بستری فراهم کنیم تا مردم بتوانند در کمترین زمان در این مراکز تجمیعی برای تزریق واکسن عمومی اقدام کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه نکا با بیان اینکه واکسن برکت، سینوفارم و آسترازنکا از جمله واکسن های تزریق شده در شهرستان نکا بود؛ خاطر نشان کرد: واکسن برکت پیشتاز در بین واکسن های دیگر است و مردم نکا از برکت استقبال کردند.

نجفی از تزریق 2 هزار و 298 دوز واکسن تزریق شده به نکایی ها، یک هزار و 285 دوز واکسن برکت، 556 دوز سینوفارم و 457 دوز واکسن آسترازنکا بوده است که برکت همچنان پیشتاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق بیش از 2 هزار و 200 دز واکسن کرونا در مرکز تجمیعی سپاه نکا

تزریق بیش از 2 هزار و 200 دز واکسن کرونا در مرکز تجمیعی سپاه نکا