مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 21:302021-09-24سياسي

سازمان ملل علیه ترور دانشمندان موضع قاطع بگیرد


رضا نجفی سرپرست معاونت حقوقی بین المللی وزارت خارجه بر انتظار ایران برای اتخاذ موضع قاطع در حوادث تروریستی علیه دانشمندان هسته ای و سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و برطرف کردن شائبه اتخاذ استاندارد های دوگانه از سوی سازمان ملل در مبارزه با تروریست تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رضا نجفی سرپرست معاونت حقوقی بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان با خانم میچل کونینسک مدیر اجرایی کمیته مقابله با تروریسم شورای امنیت سازمان ملل در محل نمایندگی دائم کشورمان در نیویورک دیدار و گفتگو کرد.

موضوع تعامل دو طرف در مقوله مبارزه با تروریسم، ظرفیت های همکاری، تهدیدات تروریستی در منطقه و کشور های اطراف جمهوری اسلامی ایران و ضرورت مبارزه با تامین مالی گروه های تروریستی، محور های اصلی گفتگو های طرفین بود.

وضعیت افغانستان و ضرورت توجه بیشتر سازمان ملل به این کشور در وضعیت فعلی آن به منظور جلوگیری از تبدیل شدن آن به فعالیت های تروریستی و مکان امن برای داعش و القاعده مورد تاکید معاون وزیر خارجه کشورمان قرار گرفت.

همچنین در خصوص انتظار جمهوری اسلامی ایران از سازمان ملل برای اتخاذ موضع قاطع در حوادث تروریستی علیه دانشمندان هسته ای کشورمان و سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و برطرف کردن شائبه اتخاذ استاندارد های دوگانه از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل علیه ترور دانشمندان موضع قاطع بگیرد

سازمان ملل علیه ترور دانشمندان موضع قاطع بگیرد