مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 21:302021-09-24اقتصادي

مرزهای زمینی برای زوار اربعین حسینی همچنان بسته است


ستاد مرکزی اربعین حسینی در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرد مرزهای زمینی برای زوار اربعین حسینی با توجه به سیاستهای دولت عراق همچنان بسته بوده و امکان بازگشایی مرزها به هیچ وجه وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، جدیدترین اطلاعیه ستاد اربعین حسینی صادر شد.

در این اطلاعیه آمده است: 1 .

پیرو اطلاعیه های قبلی درباره بسته بودن مرزهای زمینی مجددا به اطلاع هموطنان عزیز می رساند مرزهای زمینی برای زوار اربعین حسینی با توجه به سیاست های دولت عراق همچنان بسته بوده و امکان بازگشایی مرزها به هیچ وجه وجود ندارد و از زائرین عزیز درخواست می شود به هیچ عنوان به سوی مرزهای زمینی حرکت نکنند.

2- متأسفانه به رغم اطلاعیه های قبلی تعدادی از هموطنان با تجمع در مناطق مرزی باعث بروز مشکلاتی برای مردم و بروز خطراتی برای خود شده اند، ضمن اینکه، سهمیه صدور ویزای ورود به عراق، افزایش پیدا نکرده و کماکان مرزهای هوایی برای اعزام زائرین اربعین امسال، از سوی عراق تعیین شده است.

3- با توجه به بسته بودن مرزهای زمینی، امکان اعزام زائرین عزیز اربعین از این طریق میسر نیست و از آنجا که امکاناتی هم برای پذیرایی از زوار در این مبادی پیش بینی نشده است، لازم است هموطنان عزیز، تحت تأثیر خبرسازی های غیر موثق قرار نگرفته و مطلقاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای زمینی برای زوار اربعین حسینی همچنان بسته است

مرزهای زمینی برای زوار اربعین حسینی همچنان بسته است