مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 20:502021-09-24اقتصادي

سفرهای مردم در هفته پایانی تابستان به اوج رسید


سفرهای جاده ای مردم در هفته پایانی تابستان به بالاترین میزان در تابستان و حتی کل امسال رسید و به بیش از یک میلیون و 900 هزار وسیله نقلیه در روز رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته ای که گذشت سفرهای مردم رکورد شکست و به بالاترین میزان در شهریور ماه و حتی سال جاری رسید.

چرا که بر اساس جدیدترین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور از تحلیل وضعیت تردد در روزهای 26 شهریور ماه تا یکم مهر ماه، متوسط تردد بین استانی به یک میلیون و 917 هزار و 989 وسیله نقلیه رسیده که نسبت به مدت مشابه در هفته قبل از این گزارش پنج درصد و در قیاس با بازه زمانی مشابه در سال گذشته چهار درصد رشد داشته است.

در این بازه زمانی حدود هشت میلیون و 640 هزار خودرو در محورهای برون شهری مشاهده شدند که حدود 330 هزار خودور بیشتر از هفته قبل از این گزارش بوده است.

در این میان سهم خودروهای تهران و البرز از پلاک های غیر بومی کشور بازهم سهمی بیش از 20 درصد داشته و صدرنشین سفرهای جاده ای بوده اند.

پس از آن وسایل نقلیه با پلاک استان های خراسان رضوی، اصفهان، فارس و مازندران در در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

اتفاق دیگری که در هفته گذشته رخ داد این بود که به غیر از پنج استان، سفرهای مردم در دیگر استان های کشور روند افزایشی نسبت به هفته قبل از آن داشته و بر اساس این آمار ترددهای جاده ای در بازه زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای مردم در هفته پایانی تابستان به اوج رسید

سفرهای مردم در هفته پایانی تابستان به اوج رسید