مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 20:102021-09-24سياسي

بازدید معاون رییس جمهور و تولیت آستان قدس رضوی از موزه ملک


حجت ‎الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی به همراه سید محمد حسینی رییس هیئت مدیره کتابخانه و موزه ملی ملک و غلامرضا خواجه سروی، - مدیرعامل موسسه از بخشهای مختلف کتابخانه و موزه ملی ملک بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور و رییس هیئت مدیره کتابخانه ملک در حاشیه این بازدید گفت: این کتابخانه با داشتن بیش از 19 هزار عنوان نسخه نفیس خطی، یکی از شش مجموعه بزرگ نسخه های خطی در ایران است و با ده ها سال قدمت جایگاه ویژه ای در داخل و خارج از کشور دارد.

حسینی با اشاره به ابعاد شخصیت حاج حسین آقا ملک گفت: 150 سال از تولد این شخصیت ممتاز می گذرد و بر اساس تاکید تولیت آستان قدس رضوی مقرر شد مقدمات برگزاری کنگره ای در شأن خدمات ارزنده فرهنگی حاج حسین آقا ملک فراهم شود و با توجه به کاهش مشکلات مربوط به کرونا و امکان حضور تدریجی اساتید، نخبگان، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان در فضای موزه و کتابخانه، در معرفی این مجموعه علمی، فرهنگی و هنری از ابزار رسانه و هنر بیش از گذشته استفاده شود.

حجت ‎الاسلام والمسلمین احمد مروی ضمن بازدید از مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، اظهار کرد: حاج حسین آقا ملک، کسی است که امکانات فراوان خود را در راه فرهنگ کشور صرف کرده و هر کتاب را اول خودش مطالعه و سپس وقف کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون رییس جمهور و تولیت آستان قدس رضوی از موزه ملک

بازدید معاون رییس جمهور و تولیت آستان قدس رضوی از موزه ملک