مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 19:552021-09-24اقتصادي

اجازه نمی دهیم به زائران اربعین اجحاف شود


به وزیر راه و شهرسازی دستور داده شده که از هر گونه اجحاف در زمینه هزینه سفر به عتبات عالیات باید جلوگیری شود و نظارت کامل در این زمینه صورت گیرد.

- ایسنا/ایلام رییس جمهور گفت : به وزیر راه و شهرسازی دستور داده شده که از هر گونه اجحاف در زمینه هزینه سفر به عتبات عالیات باید جلوگیری شود و نظارت کامل در این زمینه صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی با اشاره به مصوبات سفر امروز به استان ایلام،اظهار کرد: این استان ظرفیت های بسیاری در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی دارد که بهره برداری از آنها در آینده موجب توسعه استان و افزایش اشتغال و تولید و تقویت بخش های پایین دستی پتروشیمی و ایجاد ارزش افزوده خواهد شد.

وی گفت: در حوزه آب و خاک بویژه سامانه گرمسیری باید کار جهادی جدی انجام شود چرا که تاخیر در این طرح موجب خسارت است و در این زمینه وزارت نیرو پیگیری می کند تا حداقل فاز نخست این سامانه مورد بهره برداری قرار بگیرد.

رییس جمهور به پروژه های آب و فاضلاب استان اشاره و تصریح کرد: تکمیل و توسعه طرح های این حوزه نیازمند تزریق بودجه ارزی و ریالی است که در سفر امروز مورد تصویب قرار گرفت.

وی به طرح های حوزه فرهنگ استان اشاره کرد و افزود: یکی از این موارد جمع آوری مدارس کانکسی و کپری است که در مدت کوتاهی همه این مدارس تبدیل به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم به زائران اربعین اجحاف شود

اجازه نمی دهیم به زائران اربعین اجحاف شود