مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 19:302021-09-24بين الملل

«جو بایدن» از نخست وزیر هند در کاخ سفید استقبال می کند


رییس جمهوری آمریکا قرار است روز جمعه به وقت واشنگتن در کاخ سفید و در آستانه نخستین نشست حضوری سران ائتلاف «گفتگوی امنیتی چهارجانبه» میزبان نخست وزیر هندوستان باشد.

- رییس جمهوری آمریکا قرار است روز جمعه به وقت واشنگتن در کاخ سفید و در آستانه نخستین نشست حضوری سران ائتلاف گفتگوی امنیتی چهارجانبه میزبان نخست وزیر هندوستان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، در حالی که قرار است نشست سران چهارگانه برای نخستین بار و با حضور رهبران ایالات متحده، ژاپن، هند و استالیان بطور رو در رو در تاریخ این گروه برگزار شود، جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در کاخ سفید از نارندرا مودی نخست وزیر هند استقبال خواهد کرد.

در آغاز نشست دوجانبه بایدن با مودی، رییس جمهور ایالات متحده از روابط میان بزرگترین دموکراسی های جهان تمجید کرد و گفت که مقدر است این روابط مستحکم تر، نزدیکتر و قدرتمندتر شود .

وی در اظهاراتی مختصر خطاب به خبرنگارانی که در محوطه بیرونی دفتر بایدن گرد آمده بودند، گفت: من فکر می کنم که کل جهان از این روابط [دوجانبه] سود خواهد برد.

من و شخص نخست وزیر می خواهیم امروز در باره اقدامات بیشتری که برای مبارزه با کووید -19 می توان انجام داد و همچنین چالشهای آب و هوایی که جهان با آن روبروست، و تضمین ثبات در منطقه ایندوپاسیفیک از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جو بایدن» از نخست وزیر هند در کاخ سفید استقبال می کند

«جو بایدن» از نخست وزیر هند در کاخ سفید استقبال می کند