مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 18:002021-09-24سياسي

آب مهمترین اولویت استان اصفهان است


اصلی ترین و حادترین مسأله استان اصفهان کم آبی است و معتقدم هیچ مسأله ای مهم تر از این موضوع برای استان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی بعد از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ایام اربعین اظهار داشت: استانداری نقش اجرایی در قضیه آب ندارد بلکه 3 مسؤولیت سیاست گذاری، هماهنگی و پیگیری را به عهده دارد و تنها وظیفه اجرایی استانداری و فرمانداری برگزاری انتخابات است.

استاندار اصفهان ادامه داد: اصلی ترین و حادترین مسأله استان اصفهان کم آبی است و معتقدم هیچ مسأله ای مهم تر از این موضوع برای استان وجود دارد و علیرغم تلاش هایی که شده است عوامل اجرایی دیر به این قضیه پرداخته اند.

بیش ترین تلاشم را برای مسأله آب گذاشته ام وی بیان داشت: اگر مردم و مسؤولان دست به دست هم بدهند مشکل حل خواهد شد؛ در این مدت بیش ترین وقت و تلاش مان را بر مسأله آب گذاشته ایم و معتقدم بیش ترین تلاش را انجام داده ایم و امیدوارم مسؤولان بعدی نیز با همین تلاش وارد کار شوند.

رضایی خاطرنشان کرد: برای انجام اقدامات 3 سیاست مهم داشتیم اول مصرف بهینه حتی یک قطره آب، سیاست دوم اینکه یک قطره آب بیش تر وارد استان کنیم و سیاست سوم احترام و اصل برد-برد با استان های مجاور بود؛ بنایمان ایجاد دعوا و مشکل نیست و با تعامل و دوستی می توانیم مسأل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مهمترین اولویت استان اصفهان است

آب مهمترین اولویت استان اصفهان است