مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 14:102021-09-24سياسي

یادگاری از همرزم شهید سپهبد صیاد شیرازی/سروهای سر به فلک کشیده در زادبوم فارس


محمد انجم روز،آزاده سرافراز اهل سنت بخش صحرای باغ لارستان،از یادگاران روزهای طلایی سالهای دفاع مقدس است که زمانی از آن دوران را در اسارت رژیم بعث عراق بوده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، دوران دفاع مقدس که به حقیقت از آن با نام دوران طلایی یاد می شود سرشار از رشادت و ایثار دلیرمردانی ست که خالصانه و عاشقانه رهسپار میدان شدند و از خاک به افلاک رسیدند.

محمد انجم روز آزاده سرافراز از عمادشهر مرکز بخش صحرای باغ داوطلبانه و افتخاری به عنوان نیروهای تحقیق و تفحض عازم جبهه حق علیه باطل  می شود و به قولی در دانشگاه جبهه به کسب معرفت و دانش می پردازد.

جبهه،مکتب ناب خداشناسی محمد انجم روز یا همان محمد اسیر در تعبیر خودش از جبهه و دوران دفاع مقدس می گوید: به خداوند، اعتقاد بسیار زیادی دارم اما تجسم عینی این اعتقادات در دوران دفاع مقدس برایم نمود داشت وقتی که زیر آتش گلوله سرخ در فواصلی به حد سانتی متر،گلوله به زمین می خورد و عده ای به فیض شهادت نائل می شدند و برخی هم زنده می ماندند و جنگ را ادامه می دادند.

حکایت یک نام؛محمد اسیر این آزاده سرافزار از لارستان که در سال 1367 به اسارت نیروهای رژیم بعث درآمد، قصه اسارتش را اینگونه روایت می کند که در حالی که همرزم جهرمی شهیدش را بر دوش داشته است و پس از تحمل سه روز گرسنگی و تشنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادگاری از همرزم شهید سپهبد صیاد شیرازی/سروهای سر به فلک کشیده در زادبوم فارس

یادگاری از همرزم شهید سپهبد صیاد شیرازی/سروهای سر به فلک کشیده در زادبوم فارس