مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-24سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه 2 مهرماه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نمازجمعه 2 مهرماه 1400 با اشاره به هفته دفاع مقدس و لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، بازگشایی مدارس و مساله آموزش مجازی و سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نمازجمعه این هفته(2 مهرماه 1400) با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

امام جمعه اردبیل: قدرت ایران باعث عقب نشینی آمریکا از مواضع خود شده است آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل ضمن قدردانی از مواضع رییس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: خدا را شاکریم که ریاست محترم جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل یک خطابه در نهایت عقلانیت و شجاعت و از موضع قدرت ایراد کردند.

وی افزود: از طرف دیگر موافقت اعضای سازمان همکاری شانگهای با عضویت دائم جمهوری اسلامی ایران وزن سیاسی ایران را خیلی بالا برد و لذا آمریکا اعلام کرد که در مذاکره برجام به غیر از خود برجام مطالب دیگری را مطرح نمی کند.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: این پیروزی مهمی برای ایران است چون آنها دیگر دنبال موشک های ایران و نفوذ منطقه ای ایران نیستند یعنی یک ابرقدرت بالاخره در برابر یک خواسته بسیار مهم  ایران خاضع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه 2 مهرماه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه 2 مهرماه چه گفتند؟