مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:052021-09-24سياسي

زیارت اربعین از علامات شیعه/هراس دشمن از جنگ با ایران دستاورد دفاع مقدس است


اینکه امروز دشمنان ما از جنگ با ایران در هراس هستند، از دستاوردهای دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدناصر محمدی در خطب های این هفته نمازجمعه یزد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: 31 شهریور 59 در واقع تمام کفر در مقابل انقلاب اسلامی ایران بسیج شدند و سردمداران کفر و صهیونیست ها پشت این ماجرا بودند و با پول و اسلحه و نیرو به صدام کمک کردند.

وی عنوان کرد: انقلاب ما نیز تازه پیروز شده بود و رییس جمهور وقت نیز همدست اجانب و مزدور آنها بود و در چنین شرایطی رزمندگان ما در این جنگ نابرابر به پیروزی رسیدند.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: این جنگ هر چند هشت سال طول کشید اما دستاوردهای بسیاری داشت که یکی از آنها این بود که دشمن به خواسته های خود نرسید و یک وجب از خاک کشور ما در اشغال دشمن باقی نماند.

وی عنوان کرد: ما در 200 سال گذشته گرفتار دولت هایی بودیم که در مقابل مردم خود، دیکتاتور و در مقابل بیگانگان ذلیل بودند به نحوی که چهار پنجم کشور ایران با قراردادهای مختلف از دست رفت که نمونه آن گرجستان، نخجوان، ارمنستان، افغانستان و ترکمنستان است.

ناصری تصریح کرد: امروز کشور ما به شرایطی رسیده که کشورهای مختلف از جمله آمریکا برای مقابله با ایران به در و دیوار می زنند اما جرأت جنگ با ایران را ندارند و این از دستاوردهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت اربعین از علامات شیعه/هراس دشمن از جنگ با ایران دستاورد دفاع مقدس است

زیارت اربعین از علامات شیعه/هراس دشمن از جنگ با ایران دستاورد دفاع مقدس است