مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:002021-09-24سياسي

تصمیمات شجاعانه در سیاست خارجی قدرت ایران را به نمایش می گذارد


امام جمعه فومن با اشاره به تصمیمات شجاعانه دولت سیزدهم در زمینه سیاست خارجی، گفت: آمریکا و غرب شاهد قدرت ایران در عرصه های مختلف خواهند بود.

- ، حجت الاسلام محمد امین نقدی در خطبه های این هفته نماز جمعه فومن با اشاره به اتخاذ تصمیمات شجاعانه ریاست جمهوری در خصوص سیاست های خارجی، گفت: سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل نشانگر فصل نو از روایت گری ایران در عرصه های جهانی است.

امام جمعه فومن با تاکید بر اینکه در روابط خارجی ایران بزودی بر اساس توازن شکل خواهد گرفت، افزود: کشوری که استقلال داشته باشد در عرصه های سیاسی و اجتماعی و مسائل خرد و کلان می شود.

حجت الاسلام نقدی با بیان اینکه غرب سو استفاده از جمهوری اسلامی ایران را به خواب خواهد دید، اظهار کرد: اگر با هر فشار و تهدیدی که می شود دست نیاز به کشورهای بیگانه دراز کنیم نشان دهنده ضعف ما است.

وی با تاکید بر اینکه ملت تاریخ ساز ایران عزت خود را به رخ دنیا خواهد کشید، تصریح کرد: با تصمیمات مستقل، روابط سیاسی، نظامی و مسائل بین الملل ایران باز سازی شده و شهروندان ایرانی از این تغییر رویکرد سود می برند.

جنبه انسان سازی دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است امام جمعه فومن ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: فارغ از تعلقات دنیوی بودن از جمله خصایص شهدا است که باید به آن توجه و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات شجاعانه در سیاست خارجی قدرت ایران را به نمایش می گذارد

تصمیمات شجاعانه در سیاست خارجی قدرت ایران را به نمایش می گذارد