مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:502021-09-24سياسي

مسئولان موضوع قاچاق دام در آذربایجان غربی را با جدیت پیگیری کنند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان موضوع قاچاق دام بخصوص دام مولد را با جدیت پیگیری کنند.

- ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با بیان اینکه اگر مساله قاچاق دام مولد ادامه یابد با مشکلات متعددی در استان و کشور مواجه می شویم، اظهار کرد: مسئولان باید دقت کنند که صادرات از مبادی قانونی و تحت برنامه باشد.

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت گفت: آموزش و تعلیم و تربیت مهمترین مساله کشور است که موجب سازندگی، رشد و شکوفایی مملکت می شود و لذا همه مسئولین موظف هستند که در این راستا قدم های مؤثری بردارند.

امام جمعه ارومیه با تقدیر از زحمات معلمان در طول سال های تحصیلی به خصوص در روزهای کرونایی، گفت: مقام معلم در نزد خداوند مقامی عظیم و بزرگ است و این مقام باید در میان آحاد جامعه نیز حفظ شود، چرا که دین اسلام به اهمیت علم بسیار سفارش کرده است.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه معلمان وظیفه تربیت جامعه را بر عهده دارند و این بسیار ارزشمند است و نزد خدا عملی با فضیلت تر و پسندیده تر از علم آموزی نیست، ادامه داد: همه وظیفه داریم در خدمت تعلیم و تربیت باشیم و به این نهاد کمک کنیم و مسئولان باید به مشکلات بخش تعلیم و تربیت رسیدگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان موضوع قاچاق دام در آذربایجان غربی را با جدیت پیگیری کنند

مسئولان موضوع قاچاق دام در آذربایجان غربی را با جدیت پیگیری کنند