مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:302021-09-24سياسي

دشمن امروز ایمان ما را نشانه گرفته است


امروز هم در حال دفاع و جنگ هستیم که خطرناک تر از از جنگ هشت سال دفاع مقدس می باشد و آن جنگ نرم است جنگ فرهنگی، جنگ با حجاب و عفت و غیرت و ایمان است آن روز فرمانده رشید سپاه خرمشهر گفت مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند و دشمن امروز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به اینکه توجه به اربعین در تاریخ انبیا الهی نیز مورد توجه بوده است اظهار کرد: طبق نظر کارشناسان و متخصصان واکسن زدن در شرایط فعلی لازم است و باید به واکسن به عنوان یک تکلیف نگاه کرد وقتی کسی متشرع است باید فتوا عمل و موعظه بزرگان دین و مقام معظم رهبری برایش حجت شرعی شود و اطاعت کند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: باید یاد آن دوران حماسه و ایثار همیشه زنده بماند، بیش از 213 هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب شده است.

محمودی با بیان اینکه رهبر ما مقتدرانه در برابر مستکبران ایستاده و قاطعانه سخن می گوید افزود: رییس جمهور ما با صلابت در سازمان ملل سیاست های ننگین آمریکا و اروپا را به چالش می کشد و ملت ایران ایستادگی می کنند و خم به ابرو نمی آورند، آری باید این دستاورد بزرگ را قدر دانست و راه دفاع مقدس را ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن امروز ایمان ما را نشانه گرفته است

دشمن امروز ایمان ما را نشانه گرفته است