مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-24سياسي

دستورات رییسی برای حل مشکلات زیرساختی ایلام/ وزرا به شهرستان ها رفتند


ایلام امروز شاهد چهارمین سفر استانی رییس جمهور بود تا در جریان برنامه های مختلف آیت الله رییسی خواستار رفع برخی مشکلات زیرساختی این استان محروم ازجمله اتمام سامانه گرمسیری و سد کنجانچم شود.

- - گروه استان ها: امروز استان ایلام در چهارمین سفر رییس جمهوری میزبان آیت الله سید ابراهیم رییسی و همچنین برخی اعضای کابینه است.

بررسی مشکلات مردم، دیدار با اقشار آسیب پذیر جامعه و شرکت در شورای اداری استان از مهم ترین برنامه های رییس جمهور کشورمان در جریان سفر به استان ایلام خواهد بود.

تعدادی از وزرای دولت سیزدهم نیز در این سفر رییس جمهور را همراهی و از زیرساخت ها و طرح های مختلف دوازده شهرستان استان بازدید خواهند کرد.

اخرین اخبار از سفر رییس جمهور و وزرای دولت را در زیر می خوانید 12:24 رییس جمهور: عراق امکان افزایش تعداد زائران ایرانی را نداشت سید ابراهیم رییسی روز جمعه در حاشیه زیارت یادمان شهدای قلاویزان و در جمع زائران قبور مطهر شهدا، اظهار داشت: مناطقی مانند قلاویزان جایگاه ایثار، شهادت، توکل به خدا، وفای به عهد، دلدادگی به اسلام و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است.

رییس جمهور با بیان اینکه همه مردم به ویژه مسئولین و مدیران نظام باید از اماکن دوران دفاع مقدس بازدید کنند تا بدانند چه ایثارگری های مخلصانه ای برای نظام انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات رییسی برای حل مشکلات زیرساختی ایلام/ وزرا به شهرستان ها رفتند

دستورات رییسی برای حل مشکلات زیرساختی ایلام/ وزرا به شهرستان ها رفتند