مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-24ورزشي

برگزاری عجیب مسابقات پرتاب دارت ورزشکاران بیماران خاص در یک زیرزمین + فیلم


در اقدامی عجیب هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا مسابقات دارت را در زیرزمین منزل مسکونی فاقد مجوز و تهویه مناسب برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مسابقاتی تحت عنوان رقابت های استانی پرتاب دارت ورزشکاران دارای بیماری خاص و پیوند اعضا در زیر زمین یک منزل مسکونی برگزار شد که شواهد امر نشان می دهد باتوجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با زیرزمینی ادامه یافت.

فیلم برگزاری مسابقات پرتاب دارت ورزشکاران بیماران خاص در یک زیرزمین مهران روحبخش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد در خصوص برگزاری مسابقات پرتاب دارت استانی در محیطی غیراستاندارد و در زیرزمین یک واحد مسکونی اظهار کرد: ما در هیئت دو تخته دارت بیشتر نداریم که مجبور شدیم برای برگزاری مسابقات، این مکان استاندارد که مجهز به شش تخته دارت هست را انتخاب کنیم.

رییس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان رضوی افزود: در این مسابقات، ورزشکاران خانم و آقا دارای بیماری خاص و یا پیوند اعضا، به صورت جداگانه باهم رقابت خواهند کرد و در پایان دو نفر برتر هر رده در مسابقات کشوری حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان سابقه تمرین در زیرزمین این واحد مسکونی را داشته اند افزود: یکی دیگر از دلایل انتخاب چنین مکانی، عادت و آشنایی ورزشکاران با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری عجیب مسابقات پرتاب دارت ورزشکاران بیماران خاص در یک زیرزمین + فیلم

برگزاری عجیب مسابقات پرتاب دارت ورزشکاران بیماران خاص در یک زیرزمین + فیلم