مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-24ورزشي

ضرورت تحقق عدالت در پروژه های استان سمنان/سرنوشت ورزشگاه شاهرود


امام جمعه شاهرود طی انتقادی صریح خواستار تحقق عدالت در پروژه های سطح استان سمنان شد و گفت: چه معنی دارد که یک ورزشگاه در استان افتتاح و در دیگر شهرها نیمه کاره باشد.

- ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نخستین نماز جمعه پاییز 1400 شاهرود به میزبانی مصلای پیامبر اعظم (ص) خواستار عدالت در توسعه استان سمنان شد و بیان کرد: خواستار عدالت در پروژه های سطح استان سمنان هستیم.

وی با بیان اینکه معنا ندارد در یک استان یک ورزشگاه زودتر از دیگر شهرستان ها به بهره برداری برسد، افزود: در کشور و استان باید عدالت ورزشی وجود داشته باشد تا همه استعدادها شکوفا شوند در حالی که در شهرستان شاهرود پروژه های نیمه تمام زیادی وجود دارد که سالن ورزشی و ورزشگاه از آن جمله هستند و مردم می پرسند که ورزشگاه شاهرود چه شد؟ امام جمعه شاهرود همچنین به موضوع انتخاب استاندار سمنان و همچنین انتصاب شهردار شاهرود نیز تلویحاً اشاره کرد و گفت: اگر ما به عنوان امام جمعه طرف مشورت قرار بگیریم نگاهی که داریم گروهی و حزبی نخواهد بود چرا که هرکسی از طرف دولت یا مردم خدمتگزار شد، با او همکاری و اگر مسئولی هم مصلحت مردم را در نظر نگیرد با او برخورد می کنیم نهاد امامت جمعه در عزل و نصب هیچ مسئولی دخالت ندارد که بگوید چه کسی استاندار، فرماندار و یا مسئول شهری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تحقق عدالت در پروژه های استان سمنان/سرنوشت ورزشگاه شاهرود

ضرورت تحقق عدالت در پروژه های استان سمنان/سرنوشت ورزشگاه شاهرود