مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-24سياسي

اعزام موکب اشتغال محرومان از میدان امام حسین به سمت مناطق محروم


موکب اشتغال محرومان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان کمیته امداد، از میدان امام حسین (ع) تهران به سمت مناطق هدف بدرقه شد.

- موکب اشتغال محرومان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان کمیته امداد، از میدان امام حسین (ع) تهران به سمت مناطق هدف بدرقه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این موکب 2 سال قبل توسط یک گروه جهادی و با پشتیبانی کمیته امداد آغاز به کار کرد.

این حرکت کاملا مردمی است و به هیچ روی اقدامی دولتی نیست و همه کسانی که در حوزه اشتغال محرومان فعال هستند، سعی کردند در این حرکت حضور داشته باشند.

وی افزود: به بیان دیگر موکب اشتغال محرومان پویشی برای جمع آوری همه ظرفیت های مردمی برای رفع مساله بیکاری محرومان و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

وزیر تعاون اظهار کرد: در این طرح چهارده خدمت کاریابی، تامین سرمایه، بازاریابی، مشاوره شغلی و کسب و کار، آموزش، تامین مکان کسب و کار، تامین تجهیزات، تأمین مواد اولیه، بیمه و پوشش ریسک، ضمانت وام، امور اداری، اعتباربخشی، متولی شغلی، ارائه ایده کسب و کار به متقاضیان ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام موکب اشتغال محرومان از میدان امام حسین به سمت مناطق محروم

اعزام موکب اشتغال محرومان از میدان امام حسین به سمت مناطق محروم