مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-24سياسي

انتقاد امام جمعه شهرکرد از حذف نام چهارمحال و بختیاری از لیست استان های محروم


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شنیده شده نام استان از استان های محروم خارج شده که باید دقت شود این خارج شدن بر چه اساس و شاخص های ایجاد شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه بشر باید همیشه دنباله رو آیین پیامبر(ص) خود در مقطع و زمان خودش باشد، گفت: آیین آسمانی ثابت است اما فروعی دارد که با توجه به زمان تغییر می کند و اصل آیین آسمانی را تغییر نمی دهد و هرکس که به این آیین پایبند باشد اهل بهشت خواهد بود.

دولت مردان از داستان های قرآنی عبرت بگیرند نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به داستان های قرآنی اشاره کرد و افزود: یکی از ویژگی های که دولت مردان امروز باید داشته باشند سدسازی بود که بین ظالم و مظلوم ایجاد شد.

وی با بیان اینکه تقوا قوت بخش عقل است، ادامه داد: گناه عقل را اسیر می کند و اگر عقل اسیر شد دیگر نمی تواند فرمانبردار و هدایتگر باشد پس با تقوا عقل را قوی کنید.

منظم شدن عقل و تقوا شهید تربیت می کند نکونام بیان کرد: رزمندگان در جبهه ها با ایمان قوی میان عقل و تقوا نظم ایجاد و هوا را اسیر کردند که نتیجه این عملکرد تربیت این همه شهید و سلیمانی ها شد و دشمن انقلاب به مقصد نرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه شهرکرد از حذف نام چهارمحال و بختیاری از لیست استان های محروم

انتقاد امام جمعه شهرکرد از حذف نام چهارمحال و بختیاری از لیست استان های محروم