مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-24سياسي

تجلیل از سربازان نمونه سپاه امام صادق(ع) بوشهر


همایش روز سرباز همراه با تجلیل از سربازان نمونه سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر هم زمان با دومین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس با حضور کارکنان وظیفه این سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

- ایسنا/بوشهر همایش روز سرباز همراه با تجلیل از سربازان نمونه سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر هم زمان با دومین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس با حضور کارکنان وظیفه این سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام در این همایش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در تمام دنیا دفاع و جنگ وجود دارد، اما ما دفاع هشت ساله خود را دفاع مقدس می دانیم چرا که معتقدیم دفاع ما دفاع از ارزش ها، باورها و اعتقادات بود.

حجت الاسلام حسین دشتی افزود: ما در دفاع مقدس از مرزهای جغرافیایی و وطنمان دفاع می کردیم، اما در عقل نمی گنجد که به خاطر چند وجب خاک، جانمان را فدا کرده باشیم بلکه واقعیت موضوع آن است که رزمندگان ما در پشت دفاع از خاک، ولایت را می دیدند و خود را فدایی ولایت و رهبری می دانستند.

وی در ادامه با گرامیداشت روز سرباز اظهار کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی لازم است تکریم سربازان سرلوحه کار نیروهای مسلح قرار بگیرد تا سربازان ما طوری تربیت و رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از سربازان نمونه سپاه امام صادق(ع) بوشهر

تجلیل از سربازان نمونه سپاه امام صادق(ع) بوشهر