مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-24بين الملل

فلسطین: جهان مسئولیتش در قبال حفاظت از حقوق کودکان را به عهده بگیرد


وزیر خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی از جامعه بین الملل خواست که به مسئولیتش در قبال حفاظت از حقوق کودکان عمل کند.

- وزیر خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی از جامعه بین الملل خواست که به مسئولیتش در قبال حفاظت از حقوق کودکان عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، ریاض المالکی، وزیر خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در نشستی درباره حفاظت از کودکان در نبردهای مسلحانه در حاشیه هفتاد و دومین دور نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک نسبت به افزایش حالت های نقض حقوق کودکان در جریان درگیری های مسلحانه در مقایسه با سالهای گذشته و عدم مجازات عاملان این جنایات توسط جامعه بین الملل ابراز نگرانی کرد.

وی از جامعه بین الملل خواست که به مسئولیت ها و وظایفش در قبال حفاظت از کودکان فلسطینی در مقابل سیاست های رژیم صهیونیستی و نقض های مداوم و گسترده آن عمل کند.

المالکی گفت که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون در کنار جنایات مختلف علیه فلسطین و ملت آن؛ بیش از 78 کودک فلسطینی را با هدف قرار دادن عمدی و مستقیم به شهادت رسانده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این همچنان 170 کودک فلسطینی تحت شرایط بهداشتی غیر انسانی در زندان های رژیم اشغالگر نگهداری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین: جهان مسئولیتش در قبال حفاظت از حقوق کودکان را به عهده بگیرد

فلسطین: جهان مسئولیتش در قبال حفاظت از حقوق کودکان را به عهده بگیرد