مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 07:502021-09-24اقتصادي

نهاده های دامی چگونه سر از بازار آزاد در می آورند؟


واردکنندگان و توزیع کنندگان نهاده های دامی به هیچ عنوان نمی توانند کالاهایی خود را خارج از شبکه رسمی بفروشند و همه کالاهای آنها رصد و در سامانه بازارگاه عرضه می شود.

- یک فعال اقتصادی گفت: واردکنندگان و توزیع کنندگان نهاده های دامی به هیچ عنوان نمی توانند کالاهایی خود را خارج از شبکه رسمی بفروشند و همه کالاهای آنها رصد و در سامانه بازارگاه عرضه می شود.

عماد شیعه در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا واردکنندگان می توانند خارج از شبکه رسمی اقدام به فروش نهاده های دامی کنند یا خیر، گفت: با توجه به بخشنامه دولت فروش هر نوع نهاده دامی که با ارز 4200 تومانی وارد می شود تخلف بوده و قاچاق کالا و ارز محسوب می شود.

به همین دلیل هیچ یک از واردکنندگان با توجه به تبعات این موضوع و مشکلاتی که در تخصیص ارز دوره بعد برای آنها ایجاد خواهد شد، مرتکب چنین اقدامی نمی شوند.

وی ادامه داد: سال های قبل به دلیل نبود سامانه بازارگاه و مشکلاتی که در سیستم توزیع وجود داشت گاهی اوقات بارها جابه جا می شد.

اما بعد از استقرار و اجبار سامانه بازارگاه از سال 98، تمام نهاده ها بایستی در این سامانه خرید و فروش شوند وتمام کسانی که کالا وارد می کنند برای اینکه بتوانند گزارش های منظمی به وزارت جهاد کشاورزی بدهند تمام کالاها را داخل سامانه بازارگاه عرضه کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاده های دامی چگونه سر از بازار آزاد در می آورند؟

نهاده های دامی چگونه سر از بازار آزاد در می آورند؟