مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 07:502021-09-24سياسي

یادواره 15 شهید روستاهای چهله و کلل برگزار شد


به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم یادواره 15 شهید روستاهای چهله و کلل از توابع بخش مرکزی برگزار شد.

- ، فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی صبح جمعه در مراسم یادواره 15 شهید روستاهای چهله و کلل با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج عزت و دشمنان در ذلت هستند، گفت: هیمنه آمریکای جنایتکار در جهان شکسته شده و آنها شبانه از منطقه فرار می کنند.

سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس همه آمده بودند تا نظام نوپا ما را ساقط کنند ولی با رهبری داهیانه امام امت تمام نقشه های آنها نقش بر آب شد.

وی افزود: در این جنگ نابرابر یک وجب از خاک ایران کم نشد بلکه در کنار ارتش منظم و مقتدر یک ارتش جدید بنام سپاه پاسداران تشکیل دادیم.

وی ادامه داد: انقلاب نوپای ما تازه پیروز شده بود و آنها فکر می کردند نیروهای مسلح ما در تضعیف هستند و انقلاب ما در هیچ جای دنیا طرفدار ندارند و از طرفی تمامی قدرت های غرب و شرق حامی نیروهای بعثی بودند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی تصریح کرد: امروز صدام، شوری و آمریکا دچار چه سرنوشتی شدند و در کجا قرار دارند و جمهوری اسلامی ایران از چه اقتداری برخوردار است.

زارعی تبار خاطر نشان کرد: ما امروز با آمریکای خطرناک مواجه نیستیم بلکه با آمریکای افسرده مواجه هستیم و شاهد افول ابهت ابرقدرت هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 15 شهید روستاهای چهله و کلل برگزار شد

یادواره 15 شهید روستاهای چهله و کلل برگزار شد