مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-24پزشكي

رکورد تزریق واکسن در بوشهر می شکند!


رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: این مجموعه براساس تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار است هفت مرکز واکسیناسیون در این استان راه اندازی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی احمدی زاده امروز در آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون خورموج اظهار داشت: جهاد دانشگاهی براساس تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار است هفت مرکز واکسیناسیون در این استان راه اندازی کند.

رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: از این شمار تاکنون دو مرکز در بوشهر( مصلای نماز بوشهر و منطقه تنگک) و یک مرکز نیز در دشتی راه اندازی شده است و مابقی نیز اوایل هفته آینده در دشتستان، کنگان و گناوه فعال خواهند شد.

وی بیان کرد: مرکز واکسیناسیون تنگک ظرفیت روزانه تزریق 800 دُز واکسن دارد اما در زمان حاضر به دلیل استقبال کم مردم کمتر از نیمی از این ظرفیت روزانه 200 تا 300 دُز واکسن تزریق می شود این درحالی است که با توجه به ضرورت و اهمیت رسیدن به ایمن سازی 70 درصدی باید مردم استقبال بیشتری از واکسیناسیون داشته باشند.

احمدی زاده در باره مرکز واکسیناسیون دشتی گفت: این مرکز ظرفیت روزانه هزار دُز واکسن دارد.

رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر افزود: این مراکز همه روزه در استان بوشهر کرد که تاکنون هشت هزار تست با تعرفه دولتی در این استان انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد تزریق واکسن در بوشهر می شکند!

رکورد تزریق واکسن در بوشهر می شکند!